بهترین تشک بادی ماشین
نوشته شده توسط : admin

اگر اهل سفر با ماشین هستید و یا مدت زمان زیادی را درون ماشین خود سپری می کنید بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا پیشنهاد استفاده از یک محصول فوق العاده کاربردی را به شما بدهیم . آن محصول چیزی نیست جز تشک بادی داخل ماشین که امروزه به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند و به پایه ثابت مسافرت ها با ماشین شخصی تبدیل شده است . باید گفت که این محصولات دارای ساختار مهندسی شده می باشند و برای اکثر ماشین های سواری طراحی شده اند تا فضای پشتی ماشین را به مکانی یکدست برای استراحت در حین سفر تبدیل کنند . باید گفت که استفاده از تشک بادی داخل ماشین شاید ابتدا برای شما تعجب برانگیز باشد اما به محض استفاده در اولین بار ، قطعا به پای ثابت استفاده از این محصول بدل خواهید شد . در ادامه این مقاله نگاهی دقیق به مزیت ها و معایب تشک بادی داخل ماشین داریم و در نهایت بهترین تشک بادی داخل ماشین را که می توانید در خودروی سواری خود از آن بهره مند شوید معرفی می کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید.

روش ساخت تشک بادی داخل ماشین به این گونه می باشد که با تشک بادی به اندازه فضای میانی تکیه گاه صندلی جلو تا تکیه گاه صندلی عقب مواجه هستید و این بخش به صورت کلی با باد کردن تشک برای شما همراه خواهد شد و در واقع بخش عقبی ماشین سواری شما به صورت یکدست توسط تشک بادی پوشیده می شود . در بخش زیرین این تشک بادی یک عدد پایه یکدست وجود دارد که فضای میان دو صندلی را پر می کند و در واقع تشک بادی اصلی را به صورت استوار بر روی صندلی ها نگهداری می کند . باید گفت که این تشک های بادی دارای جنس های رویه متنوعی می باشد که کمپانی های مختلف با توجه به نیازهایی که برای این محصولات تعریف شده است اقدام به تولید تشک بادی داخل ماشین می کنند . از بهترین نوع تشک بادی داخل ماشین می توان به رویه مواج اشاره داشت زیره این نوع رویه با توجه به موج دار بودن باعث گردش هوای مطلوب میان بدن و سطح تشک می شود و این امر از تعریق بدن انسان به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین این موج دار بودن رویه تشک بادی از لیز خوردن بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد و باعث می شود که در سرعت های زیاد ماشین و به هنگام ترمز های ناگهانی بدن شما به هیچ عنوان بر روی تشک لیز نخورد .

اگر بخواهیم به طور دقیق فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین تشک بادی داخل ماشین را بررسی کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشید . در انتخاب بهترین تشک بادی برای ماشین های سواری ابتدا باید توجه بسیار زیادی به متریال استفاده شده در ساخت بدنه داشته باشید. این محصولات در جنس های مختلفی به بازار عرضه می شوند که از معروف ترین این متریال ها می توان به جنس بدنه پی وی سی جیر یا همان مخمل و پی وی سی چرمی اشاره داشت که هر دوی آن ها کیفیت فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارند . از مهمترین مزیت های پی وی سی ، مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و ضربه می باشد که در استفاده داخلی ماشین می تواند بسیار حائز اهمیت باشد . باید گفت که پی وی سی جیر در برابر سایش مقاوم تر است و علاوه بر آن سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن انسان دارد ، بدین معنا که به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی تشک بادی ، خراش بر روی بدن ایجاد نمی شود و این امر باعث می شود تا این تشک بادی بتواند مورد استفاده برای تمامی رده های سنی و حتی بیماران پوستی در سفر قرار بگیرد . به عنوان برترین انتخاب می توان تشک های بادی با رویه جیر را در رده اول و تشک های بادی با رویه چرمی را در رده دوم بهترین تشک های بادی قرار داد اما این انتخاب به طور کلی سلیقه ای می باشد و باید ببینید با توجه به استفاده ای که از این محصولات می خواهید کنید ، کدام تشک بادی عملکرد بهترین را به نمایش می گذارد. برای مشاهده این مقاله جذاب به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید و مستقیم وارد سایت شوید :

:::::.....  بهترین تشک بادی ماشین  .....:::::





:: برچسب‌ها: تشک بادی ماشین , تشک بادی ماشین ارزان , تشک بادی صندلی عقب ماشین , تخت بادی ماشین , تشک بادی ماشین اینتکس , خرید تشک بادی ماشین+خرید تشک بادی ماشین+قیمت تشک بادی ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: